مجری سابق برنامه نود برای این که در اولین برنامه اش توجهات را به سمت خود جلب کند، از چهره‌های ممنوع التصویر صدا و سیما یا چهره‌هایی که خودشان به تلویزیون ملی نمی‌روند، دعوت کرده است. حضور وریا غفوری یکی از نکات جالب این برنامه بود.

برنامه اینترنتی کلاسیکو به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور روز گذشته از سایت فیلیمو پخش شد. این برنامه با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور علی دایی، امیرمهدی ژوله و وریا غفوری و با حضور مخاطبان در استودیوی برنامه تولید و پخش شد.

به نظر می‌رسد که برنامه‌سازی برای تلویزیون‌های اینترنتی شروع مسیر جدیدی برای فعالیت‌های تهیه‌کننده و مجری سابق برنامه نود باشد. فردوسی پور که پیش از این سابقه ساختن برنامه برای شبکه اینترنتی آیو را دارد این بار برنامه‌ای را با همکاری مشترک کافه بازار، فیلیمو و نماوا ساخته است، خود او تهیه‌کننده این برنامه است و تیم فوتبال ۱۲۰ نیز عوامل اصلی آن هستند.

استودیوی متفاوت این برنامه برای حضور تماشاگران طراحی شده تا فردوسی پور برای اولین بار برنامه‌ای را با حضور تماشاگران ساخته باشد. البته فردوسی پور همچنان ترجیح می‌دهد که خودش بعد از نود اجرا نکند و شاید به همین خاطر اجرای برنامه را به پژمان جمشیدی سپرده است.

مجری سابق برنامه نود برای این که در اولین برنامه‌اش توجهات را به سمت خود جلب کند، از چهره‌های ممنوع التصویر صدا و سیما یا چهره‌هایی که خودشان به تلویزیون ملی نمی‌روند، دعوت کرده است. حضور وریا غفوری یکی از نکات جالب این برنامه بود. بازیکن تیم استقلال که در روزهای اخیر به دلیل تقابل با تلویزیون مورد توجه برخی کاربران فضای مجازی قرار گرفته، با حضوری نه چندان با انرژی در این برنامه، ریتم و فضای برنامه را دچار افتی محسوس کرد.

البته حضور کاپتان استقلال در برنامه فردوسی‌پور به نوعی یارکشی این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون در مقابل مدیران رسانه ملی است. علی دایی دیگر مهمان این برنامه است که سال‌هاست به عنوان مهمان به صدا و سیما نرفته است. امیرمهدی ژوله دیگر چهره ممنوع‌التصویر تلویزیون نیز به عنوان کمدین در این برنامه حضور پیدا کرده است.

با توجه به این که به نظر می‌رسد برای این برنامه استودیویی ویژه طراحی شده باشد، احتمال گسترده‌تر شدن فعالیت فردوسی‌پور در تلویزیون‌های اینترنتی قوت گرفته هرچند که احتمالا ادامه فعالیت وی به استقبال شدن یا نشدن از این برنامه بستگی خواهد داشت. فردوسی‌پور پیش از این تجربه ناموفقی را از حیث جذب مخاطب در شبکه آیو و برنامه‌سازی برای یورو ۲۰۱۶ داشته و حالا باید دید که این تجربه جدید او به کجا خواهد انجامید.

به نظر می‌رسد که تولید این برنامه جدید به نوعی موازی‌کاری با فعالیتش در صدا و سیما باشد و باید دید که مجری سابق برنامه نود چگونه می‌تواند هر دو برنامه را با انرژی و نشاط، زنده نگه دارد و آیا می‌تواند مخاطبان زیادی را که به واسطه حضور در رسانه ملی و برنامه نود با خود همراه کرده بود را برای دنبال کردن برنامه جدیدش در شبکه خانگی متقاعد کند یا خیر.

حلقه وصل/